Grafika 3D

Grafika 3D

W trakcie pracy wykorzystujemy głównie program Blender a także GIMP i Krita – dlaczego akurat takie?

Blender to darmowy program, o otwartym kodzie, można z niego korzystać za darmo na zawsze a dodatkowo zaangażować się w proces jego tworzenia.

Obsługuje pełną ścieżkę produkcyjną modeli 3D i coraz częściej jest wybierany przez wielkie studia do tworzenia, ze względu na wszechstronność, nie ma ograniczeń co do tego, co chciałbyś w Blenderze zrobić.

Potęgą Blendera jest ogólnoświatowy ruch globalny, jest używany amatorsko oraz profesjonalnie. Jest stale ulepszany.

Naucz się Blendera aby rozpocząć nową karierę lub by sprzedawać swoją pracę na szybko rosnącym rynku modeli 3D jako freelancer.

Warsztaty.

Każdy uczestnik posiada swój laptop i tablet graficzny( jeśli jest potrzeba).

Grupy nie większe niż 10 osób + instruktor.

Główny program, na którym pracujemy to BLENDER – więcej o programie na stronie www.blender.org

Kolejny program, na którym pracujemy to GIMP – więcej o programie na stronie www.gimp.org

W pierwszej kolejności poznajemy podstawowe funkcje interfejsu, które pozwolą nam stworzyć swój pierwszy projekt.

Często odnosimy się do otaczającego nas świata, by lepiej przekazać analogie występujące między 3D światem rzeczywistym.