Hubert Gadomski – technik obsługi symulatora, grafik 3D od wielu lat, właściciel firmy easy3D od 2015 roku. Doświadczenie wykuwało się na programach: Cinema 4D ( w tym praca inżynierska), dalej był 3ds Max, a jeszcze dalej Modo, ZBrush i Houdini.
Aktualnie do pracy i nauki wykorzystuję program Blender, ZBrush i Substance 3D Painter, modele docelowo lądują w Unreal. Posługuję się też Photoshopem i Illustratorem.
Ze względu na zainteresowania, zwykle modeluję obiekty typu hard surface ( samochody, statki powietrzne, ogólnie materia nieorganiczna).
Od momentu uczestnictwa na kursie SYH – Sculpt Your Hero ( www.m4gseminars.pl ) postanowiłem zwrócić się w kierunku modelowania postaci, gdzie zdecydowanie jest więcej frajdy 🙂 Później było szkolenie 3D Models For Games również w w/w firmie, żeby usystematyzować wiedzę i workflow.
Wszystko to po godzinach pracy, więc wiadomo, idzie powoli… ale do przodu.
Przyszła kolej na ZBrush Hard Surface Modeling w Vertex School i Basic Anatomy in ZBrush z Art Heroes.
Cały czas się uczę i rozwijam.
Chciałbym zaprosić młodzież do wspólnej przygody z 3D
Część moich prac dostępnych jest na ArtStation, link poniżej: